For a better experience please change your browser to CHROME, FIREFOX, OPERA or Internet Explorer.

Nejčastěji kladené dotazy

  • Je inzerce na bazárku zdarma?

    Ano. Nabízet i poptávat kosmetické produkty můžete zdarma.

  • Poskytuje bazárek ochranu kupujícím?

    Bohužel to není v našich silách. Bazárek pouze zprostředkovává kontakt mezi inzerentem a zájemcem. Nenese zodpovědnost za chování jednotlivých uživatelů a nemá možnost jak ověřovat původ a kvalitu inzerovaných předmětů.

  • Kdo uvidí mou registrační emailovou adresu?

    Emailovou adresu zadanou při registraci vidí jen administátor a slouží pouze pro účely vytvoření účtu, přihlašování a k případné obnově hesla.

  • Kdo uvidí můj mobilní telefon?

    Mobilní telefon si mohou zobrazit pouze přihlášení uživatelé a slouží k urychlení komunikace mezi uživateli.

  • Jak si změním profilovou fotografii?

    Po přihlášení klikněte na stávající ikonku vedle obálky vpravo nahoře a vybere záložku Profil. Pod Vaším uživatelským jménem (vedle stávající fotografie) klikněte na odkaz Editovat profil. Úplně dole je tlačítko Profilový obrázek, na které kliknete a nahrajete si vlasní fotku z počítače nebo mobilu.

  • Jakým způsobem zasílat balíčky po zdražení a změně podmínek České pošty?

    Balíčky doporučuji posílat prostřednictvím sítě Zásilkoven, jejichž služeb mohou využívat i fyzické osoby (nepodnikatelé). Místo na poštu odnesete balíček do nejbližší pobočky Zásilkovny. Nejdříve je nutné provést registraci na webových stránkách Zásilkovny. Při odeslání balíčku budete potřebovat jméno příjemce, telefon a email, označíte pobočku Zásilkovnu, odkud budete balíček zasílat a vyberete pobočku Zásilkovny, na kterou budete balíček zasílat. Na krabici nalepíte vytisknutý papír s čárovým kódem, který si obsluha Zásilkovny naskenuje do systému. Osoby registrované na IČO zaplatí za odeslání balíčku cca 61,- Kč. Fyzické osoby mohou balíčky posílat pouze na dobírku za cca 75,- Kč. Zasílání obyčejnou poštou bez dokladu potvrzujícího odeslání a bez pojištění proti ztrátě zásilky nedoporučuji.

  • Jakým se vyhnout podvodníkům a nepřijít o peníze?

    Nejlepší způsobem je domluva osobního předání zboží na veřejném a bezpečném místě. Pokud osobní předání není možné, doporučuji se s inzerentem domluvit na zaslání částky za poštovné předem (ochrana pro kupujícího, aby v případě nevyzvednutí balíku z Vaší strany neprodělal peníze za poštovné) a částku za samotný předmět zaplatit na dobírku. Doporučuji využít služeb Zásilkovny, která umožňuje kontrolu obsahu balíčku na místě před jeho zaplacením. Pokud nebude odpovídat stav předmětu nebo pokud by byl balíček nekompletní, nemusíte ho přebírat a balík bude vrácen zpět odesítali. Nejedná se o 100% ochranu, ale o způsob, jak minimalizovat případnou škodu a místo stovek či tisíců v nejhorším případě přijdete pouze o zaplacené poštovné v řádek desítek korun ...

  • Je možné udělovat hodnocení uživatelům bazárku?

    Ano. Po uzavření obchodu si obě strany mohou udělit hvězdičkové i slovní hodnocení a informovat ostatní uživatele o průběhu transakce.

  • Jak lze nahlásit inzerát podezřelý inzerát či inzerát porušující pravidla inzerce?

    Inzerát je nutné rozkliknout, aby se zobrazily jeho podrobnosti. V pravém horním rohu na stránce je ikonka s vykřičníkem, vedle které se nachází odkaz Nahlásit. Po kliknutí na tlačítko nahlásit vyberete důvod nahlášení inzerátu a můžete zanechat komentář či upřesnění pro administátora.

  • Lze nahlásit uživatele bazárku?

    Ano. Pokud někdo porušuje pravidla, používá fotky stažené z internetu, vydává se za někoho jiného, prodává padělky, neodeslal zaplacené zboží a podobně, obraťte se prosím na administára serveru prostřednictvím kontaktního formuláře na stránce kontakt nebo zašlete email na adresu bazarek zavináč starry-girl.cz

Top